2016. január 28., csütörtök

An der Hohen Wand

Rég volt már bejegyzés, szóval gondoltam befejezem ezt. :)

A Hohe Wand Természeti Park Alsó-Ausztriában van, osztrák viszonylatban még nem hegyvidék, de kedvelt turistacélpont, ahol még júniusban jártam, hogy kiszabaduljak egy kicsit Bécsből.
Igazából csak egy képgyűjtemény, szóval jó nézelődést! :)






A kinézett célpont, a Skywalk - nem erről másztuk meg

Biztos, ami biztos, meg kell nézni, erről van-e gyalogút

Alulnézetből

Ahogy az égbolt színén is látszik, meleg volt


Falu a völgyben




Okok, amiért ezt a helyet "magas falnak" hívják




Nagyon aranyos kis házikó volt, kisebb, mint a szobám - a felirat szerint a jeti lakja


Egyszer én is kipróbálnám



Skywalk


Az ott lent egy parkoló























A környék egyik csúcsa






Arra vannak a hegyek


Schneeberg, majd oda is el kellene menni, mert utoljára tíz éves lehettem, amikor ott voltam

Skywalk, újra



Sajnos fogalmam sincs, milyen várrom, felmenni pedig nem tudtunk, mert nem találtunk hozzá utat - majd egyszer máskor


Alattam röpke pár száz méteres szakadék, de ez a tény nem túlságosan zavart

Most ez ennyi lett volna, majd jelenetkezem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése