2017. május 14., vasárnap

Eurovízió 2017

Nagyon örülök, hogy Portugália nyert  (nyert a zene!), nagyon szurkoltam nekik, és rettenetesen édesek voltak, amikor együtt énekeltek a végén.


Viszont tény, hogy a legszebb öröm a káröröm. 
Az egyik lakótársam a zsűri szavazása alatt végig azon röhögött, milyen kevés pontot kapott Magyarország. Nem vagyok patrióta, de azért eléggé fájt. 
Szurkoltam Ausztriának is (mert itt lakom és szeretem), erre ezt kapom. 
Elsőre vicces, hogy haha fordítsd meg a ponttabellát, akkor Magyarország elől lesz. Tizedszerre nem. 

Szóval én tényleg kárörvedtem, amikor Ausztria nulla pontot kapott a közönségtől - valamiért mindig így járnak. Mi meg végül is a 8. helyen végeztük, ami nagyon nagyon jó, büszke vagyok magunkra. :3

Ezt neked Ausztria. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése