2016. november 6., vasárnap

Képeslapok mindenfelől~

A héten kaptam a lengyel barátnőmtől egy levélnyi képeslapot, gondoltam megosztom őket veletek, mert nagyon szépek~ Imádok képeslapokat küldeni és kapni is, és az idei év elég termékeny volt ebből a szempontból.

Lengyelország határozottan fellépett a top három úti célok közé, és lenne is kikhez menni! <3

Az első lap, amit nem Európából kaptam. <3 A Jiuzhaiguo Nemzeti Park van rajta, három bélyeget és négy pecsétet visel, röpke két hónapig utazott, ráadásul magyarul íródott.
Finnországból érkezett pár héttel a tanfolyam után, az egyik tutorunktól. ^^

A főbérlőm viszonylag ritkán ír képeslapot, de amikor Görögországban volt, írt nekem egyet - ami pont akkor érkezett meg, amikor hazaért. 

Annától Szlovákiából. ^^

Hivatalosan nem képeslap; az ukrán lányok mindenkinek hoztak egy ilyesmi kártyát (más-más mintákkal), ukrán népművészeti motívumok szerepelnek rajta. 

Ez a lap kicsit kilóg a sorból, mert régebben kaptam - beleraktam a posztba, mert nagyon szép, és jellegzetes téli tiroli tájat ábrázol. Aki küldte, akkoriban nagyon fontos volt nekem, mostanra viszont már egyáltalán nem beszélünk. 


Bocsánat, hogy a magyarokat nem raktam bele, arról majd csinálok esetleg egy külön posztot. ^^

És végül egy rövid funfact Bécsről: ne próbálj meg egy-két centesekkel képeslapot venni az újságosnál, mert a néni el fog küldeni a búsba. Nem is értem, miért vannak még forgalomban ezek az érmék, ha mindenki utálja őket. Simán kivonhatnák őket, mint Finnországban, és akkor mindenki boldogabb lenne. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése