2017. április 28., péntek

Turkansaaren ulkomuseo

Turkansaari Oulu közelében van, egy sziget az Oulujoki folyóban egy skanzennel. Ide vittek minket csapatépíteni az első héten. :)



Bemutatom a kedvenc finn kajám, a rettegett mämmit! Japp, a finnek is tisztában vannak vele, minek néz ki, de az íze attól még jó. :D 




Ezen a környéken mindenhol ilyenek voltak a természetes vizek.



Szauna~









Összefoglalva: érdemes ide elmenni, nagyon szép, habár sok a szúnyog. Amin kikattantam, az az volt, hogy páran észre se vették őket, én meg folyamatosan csapkodtam őket.
Amúgy a versenyen a mi csapatunk nyert holtversenyben egy másikkal, szóval zsákbamacska volt mit kapunk... a vezetőnknek sikerült a múminos mágneseket kiválasztani, amit elosztottunk igazságosan. Miután másfél hét után odaadta az, akire rábíztuk. Én nem értettem mondjuk, hogy miért nem lehetett helyben elosztani, de... a lényeg, hogy megvan. Van két múminos hűtőmágnesem, és az egyiken a kedvenc szereplőm, Vándor van, mert rögtön lestoppoltam, hogy őt akarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése